The NERG

kvalitén på teckningen är under all kritik... men se det som lågbudget-indie.

Appropå konstnärer som jag känner och som förtjänar en alldeles egen hyllning: The NERG som består av ett rökande skegg ( ständigt klockren i sin avsky mot idioter), och en mycket klipsk och rosa Amorsken.

Tillsammans skapar de ljuv, len och hjärtslitande musik.
 Jag vill uppmana alla att lyssna igenom deras alster.

Ang bilden:
 Ja, som ni ser så är det svårt att åstadkomma någon som helst skärpa med dinosauriekameran och tydligen som reflekterade vissa fält ljus OCH den stilige herr skegg blev oförklarligt lång i ansiktet, jag kan inte minnas att jag tecknade honom på det viset.
Jag skyller genast på urtidskameran.

Detta är fanart.

Kommentarer
Postat av: Amorsken

ihhhhhhhhhhh...jag har världens snyggaste näsa på den här bilden!



Tackar ödmjukast.

Me und skegget = Nerg



Puss

2008-10-05 @ 10:42:46
URL: http://amorsken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0