Detta är inte en Rolf.

Välkommen, Willkommen, Welcome, hos geldiniz, osv.

Jag är Rolf.

Jag heter inte Rolf, men detta är min blogg och här kan jag kalla mig vad jag vill.
Du får gärna kalla mig Rolf också, om det dig skulle roa.

Poängen med den här bloggen är främst att den ska fungera som ett utrymme för teckningar av olika sorter.
Eftersom jag inte är serietecknare, konstnär eller något sådant, utan snarare någon form av skapar-wannabee som älskar att njuta av sådant som andra skapar, så kommer den här bloggen fyllas av länktips och mer eller mindre tafatta visuella hyllningar till folk som jag tycker förtjänar det av ett eller annat skäl.

MINST en hyllning om dagen, det har jag bestämt.

I bästa/värsta fall så kommer bloggen att ha en lätt besvärande lukt av stalkertendens över sig, man kan bara hoppas.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var banne mej det finaste bloggupplägget jag jag sett sen jag konfirmerade mej!

Mer hyllning till folket.

Bloggosfären i övrigt sätter ett alldeles för stort värde i att dissa allt och alla och försöka bräcka varandra i nerskrivande oneliners.

Och ingen lycka särskilt bra.

Det är skillnad mellan satir och dum jävla högstadiemobbing.



Well, hyllning till dej!

2008-10-09 @ 18:47:42
URL: http://linakanritafint.blogspot.com
Postat av: roffe

Jag tackar och hyllar dig med!!!

Snart.

2008-10-17 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0